İlk uçak deneyiminiz nasıldı?
50
●788
- 24-09-2021, 14:58:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6 kez uçağa bindim uluslararası olmakla birlikte yükseklik korkum var sana tavsiyem uçak kalkarken inerken kabin içine bakma mümkünse başka yere odaklan, en güzeli camdan dışarı bak bu şekilde sorun yaşayacağını sanmıyorum.
- 24-09-2021, 15:15:451 kez binebildim. Dizlerim titreyerek bindim, çok güzeldi. İstanbuldan Kastamonuya uçtuk, uçak havalandı kahvaltılık sandviç falan dağıtıldı, kahvaltı bitti toplanırken uçak inişe geçti
kısa ve güze l bir uçuştu.
- 24-09-2021, 15:56:24ankara - çanakkale gece uçuşuydu yaklaşık 10 yıl önce..
o zaman uçak tabiri caizse otobüs kadardı
ve çanakkalenin rüzgarını bilen bilir..
çanakkaleye yaklaşınca o rüzgarla nasıl sallanıyordu aha dedim düşecez...
ondan sonra hep korkarak binmiştirim hatta artık emcbur kalmadım sürece binmiyorum araba ile devam
- 24-09-2021, 17:27:46İlk bindiğimde tek başıma binmiştim
2006 yılında , dedim ben ineyim diye düşündüm
Sonra arkama baktım sağıma soluma bir sürü insan
Öleceksek hep beraber öleceğiz diye düşündüm
Sonra dedim şimdi inersem hiç binemezsin
Öyle ilk yolculuğu mu yaptım
Sonra bağımlılık yapıyor,
Her yere uçakla gitmek istiyorsun - 24-09-2021, 18:22:13Okulla beraber lisedeyken çanakkaleye geziye uçakla gittik. Herşey ücretsizdi yoksa gitmem

Sakin bir şekilde havalandık ne ara oldu hissetmedim. Pencere dibinde oturdum öyle korkulacak kadar bişey yok. Yükseklik korkum olmasına rağmen. İnerken biraz küt diye indirdi pilot. Ama gayet güzeldi
kısa ve güze l bir uçuştu.
ve çanakkalenin rüzgarını bilen bilir..