Nisan'da uçtum ilk defa Rusya'ya gittim. Beklediğimden daha sakin karşıladım. Daha heyecanlı daha dolgun geçireceğimi düşünüyodum ancak bindim bekledik kalktık ve 3 saat kadar uçtuk ancak şehri yukarıdan görmek dışında ekstra bir heyecan yaşamadım