Konu
İlk uçak deneyiminiz nasıldı?
24-09-2021, 15:15:45
#29
hayatnesesi
1 kez binebildim. Dizlerim titreyerek bindim, çok güzeldi. İstanbuldan Kastamonuya uçtuk, uçak havalandı kahvaltılık sandviç falan dağıtıldı, kahvaltı bitti toplanırken uçak inişe geçti
kısa ve güze l bir uçuştu.