1 kez binebildim. Dizlerim titreyerek bindim, çok güzeldi. İstanbuldan Kastamonuya uçtuk, uçak havalandı kahvaltılık sandviç falan dağıtıldı, kahvaltı bitti toplanırken uçak inişe geçti kısa ve güze l bir uçuştu.