İlk bindiğimde tek başıma binmiştim
2006 yılında , dedim ben ineyim diye düşündüm
Sonra arkama baktım sağıma soluma bir sürü insan
Öleceksek hep beraber öleceğiz diye düşündüm
Sonra dedim şimdi inersem hiç binemezsin
Öyle ilk yolculuğu mu yaptım
Sonra bağımlılık yapıyor,
Her yere uçakla gitmek istiyorsun