Okulla beraber lisedeyken çanakkaleye geziye uçakla gittik. Herşey ücretsizdi yoksa gitmem
Sakin bir şekilde havalandık ne ara oldu hissetmedim. Pencere dibinde oturdum öyle korkulacak kadar bişey yok. Yükseklik korkum olmasına rağmen. İnerken biraz küt diye indirdi pilot. Ama gayet güzeldi