Bi yerden sonra keyif alıp; çoğu seyahatinizi uçak ile ayarlamaya çalışırsınız 😂 Uçak güzeldir, otobüslere göre bir sorun yaşama olasılığınız daha düşüktür. Hatta tek uçmak daha eğlencelidir, ben genelde müzik dinlemeyi tercih ediyorum.