6 kez uçağa bindim uluslararası olmakla birlikte yükseklik korkum var sana tavsiyem uçak kalkarken inerken kabin içine bakma mümkünse başka yere odaklan, en güzeli camdan dışarı bak bu şekilde sorun yaşayacağını sanmıyorum.