• 24-09-2021, 14:58:36
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 kez uçağa bindim uluslararası olmakla birlikte yükseklik korkum var sana tavsiyem uçak kalkarken inerken kabin içine bakma mümkünse başka yere odaklan, en güzeli camdan dışarı bak bu şekilde sorun yaşayacağını sanmıyorum.
  • 24-09-2021, 15:15:45
    #29
    1 kez binebildim. Dizlerim titreyerek bindim, çok güzeldi. İstanbuldan Kastamonuya uçtuk, uçak havalandı kahvaltılık sandviç falan dağıtıldı, kahvaltı bitti toplanırken uçak inişe geçti kısa ve güze l bir uçuştu.
  • 24-09-2021, 15:56:24
    #30
    ankara - çanakkale gece uçuşuydu yaklaşık 10 yıl önce..
    o zaman uçak tabiri caizse otobüs kadardı ve çanakkalenin rüzgarını bilen bilir..
    çanakkaleye yaklaşınca o rüzgarla nasıl sallanıyordu aha dedim düşecez...
    ondan sonra hep korkarak binmiştirim hatta artık emcbur kalmadım sürece binmiyorum araba ile devam
  • 24-09-2021, 16:00:56
    #31
    Nisan'da uçtum ilk defa Rusya'ya gittim. Beklediğimden daha sakin karşıladım. Daha heyecanlı daha dolgun geçireceğimi düşünüyodum ancak bindim bekledik kalktık ve 3 saat kadar uçtuk ancak şehri yukarıdan görmek dışında ekstra bir heyecan yaşamadım
  • 24-09-2021, 16:07:34
    #32
    Ben bir şey anlamadım bile.
    Ankara - İstanbul arası uçtum. Uçak kalktı, havada bir ikramları oldu, daha yemem bitmeden inişe geçtiler.
  • 24-09-2021, 17:27:46
    #33
    İlk bindiğimde tek başıma binmiştim
    2006 yılında , dedim ben ineyim diye düşündüm
    Sonra arkama baktım sağıma soluma bir sürü insan
    Öleceksek hep beraber öleceğiz diye düşündüm
    Sonra dedim şimdi inersem hiç binemezsin
    Öyle ilk yolculuğu mu yaptım
    Sonra bağımlılık yapıyor,
    Her yere uçakla gitmek istiyorsun
  • 24-09-2021, 17:32:58
    #34
    ilk bindiğimde basıncın bu kadar vuracağını bilmiyordum kulağım 3 4 gün boyunca ağrımıştı baya.

    onun için sakız çiğneyi ağzınızı kapatmayın fazla sakız mutlaka bulundurun ynaınızda
  • 24-09-2021, 17:56:27
    #35
    Bi yerden sonra keyif alıp; çoğu seyahatinizi uçak ile ayarlamaya çalışırsınız 😂 Uçak güzeldir, otobüslere göre bir sorun yaşama olasılığınız daha düşüktür. Hatta tek uçmak daha eğlencelidir, ben genelde müzik dinlemeyi tercih ediyorum.
  • 24-09-2021, 18:22:13
    #36
    Okulla beraber lisedeyken çanakkaleye geziye uçakla gittik. Herşey ücretsizdi yoksa gitmem
    Sakin bir şekilde havalandık ne ara oldu hissetmedim. Pencere dibinde oturdum öyle korkulacak kadar bişey yok. Yükseklik korkum olmasına rağmen. İnerken biraz küt diye indirdi pilot. Ama gayet güzeldi