Askerlik Hakkında Sorum Var?
11
●132
- 20-09-2021, 17:33:57Daha önceden üni ye gittim. Napcam bilmiyorum en kötü 5 ay yapcazWhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 17:37:08Yoklama yaptırdınız mı daha önce yaptırdıysanız Şubattan sonra bir ay daha süre veriliyor otomatik tecil yapıyor gelip işlem yaptırmanız için ama Temmuz ayı uzun bir süre temmuzda kayıt yokki Eylül ayı kayıt zamanı büyük ihtimalle tecil verilmez yasa değişti tecilin bittiginde okula kayıt olsan dahi tecil yapmıyorlar
- 20-09-2021, 17:40:20Üyeliği durdurulduHocam bana kalırsa askere gidinsagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubatta gitseniz üniversite sınavı için izin verirler zaten o zaman 5. ayınız dolmuş oluyor ve askerlik şuan 6 ay

(Tabi kendi kararınız
)
- 20-09-2021, 17:41:46Üni sınavına girip kayıt yapmam imkansız mıTolgaglr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 17:43:30Tolgaglr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilmiyorum hocam o askeri ortama alışamam diye korkuyorum. Ne bileyim sabahın körü uyanma falan filan. Tabi 5 ay su gibi geçer de bedelli yapmayı bile düşünüyorumWhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para yok orası ayrı sorun
- 20-09-2021, 17:45:26Üyeliği durdurulduTabi gitmeden herkesin korkusu olur hocam bende korkuyordum geçen sene atlattımsagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten 1-2 gün sonra alışıyorsunuz hem komutanlara hem ortama. Zaten ilk acemilik biraz sıkıntılı daha sonrası su gibi gidiyor hocam. Kararınıza saygım var
Şubatta gitseniz üniversite sınavı için izin verirler zaten o zaman 5. ayınız dolmuş oluyor ve askerlik şuan 6 ay 
)