sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceden üni ye gittim. Napcam bilmiyorum en kötü 5 ay yapcaz
Hocam bana kalırsa askere gidin Şubatta gitseniz üniversite sınavı için izin verirler zaten o zaman 5. ayınız dolmuş oluyor ve askerlik şuan 6 ay
(Tabi kendi kararınız )