Konu
Askerlik Hakkında Sorum Var?
20-09-2021, 17:29:15
#1
sagocu
Benim tecilim şubatta bitiyor. Üniversite sınavı temmuzda sanırım o zamana kadar bekleyip asker kaçağı olarak sınava girip üniversite ye gitme şansım var mı. Ve gitsem herhangi bir cezai yaptırım olur mu.