• 20-09-2021, 17:46:20
    #10
    Teciliniz ocakta bitiyormuş üniversite sınavları ve tercihleri yıl sonunda oluyor, teciliniz bittiğinden itibaren tercih yapıp daha sonra okuduğunuzu askerlik şubesine beyan edeceğiniz süre boyunca cezai işleme tabi tutulursunuz. Beyan ettikten sonra ceza yemeye devam etmezsiniz.
  • 20-09-2021, 17:46:26
    #11
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi gitmeden herkesin korkusu olur hocam bende korkuyordum geçen sene atlattım Zaten 1-2 gün sonra alışıyorsunuz hem komutanlara hem ortama. Zaten ilk acemilik biraz sıkıntılı daha sonrası su gibi gidiyor hocam. Kararınıza saygım var
    Öyle hocam en kötü giderim zaten bi işim gücüm yok kafa dağıtırım hem.
  • 20-09-2021, 17:50:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hocam en kötü giderim zaten bi işim gücüm yok kafa dağıtırım hem.
    Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun hocam

    (Benden iyi saha ekibi olur ha, askerlik düşünmeyen arkadaşı askere gönderiyorum )