sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle hocam en kötü giderim zaten bi işim gücüm yok kafa dağıtırım hem.
Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun hocam

(Benden iyi saha ekibi olur ha, askerlik düşünmeyen arkadaşı askere gönderiyorum )