WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi gitmeden herkesin korkusu olur hocam bende korkuyordum geçen sene atlattım Zaten 1-2 gün sonra alışıyorsunuz hem komutanlara hem ortama. Zaten ilk acemilik biraz sıkıntılı daha sonrası su gibi gidiyor hocam. Kararınıza saygım var
Öyle hocam en kötü giderim zaten bi işim gücüm yok kafa dağıtırım hem.