sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum hocam o askeri ortama alışamam diye korkuyorum. Ne bileyim sabahın körü uyanma falan filan. Tabi 5 ay su gibi geçer de bedelli yapmayı bile düşünüyorum para yok orası ayrı sorun
Tabi gitmeden herkesin korkusu olur hocam bende korkuyordum geçen sene atlattım Zaten 1-2 gün sonra alışıyorsunuz hem komutanlara hem ortama. Zaten ilk acemilik biraz sıkıntılı daha sonrası su gibi gidiyor hocam. Kararınıza saygım var