Yoklama yaptırdınız mı daha önce yaptırdıysanız Şubattan sonra bir ay daha süre veriliyor otomatik tecil yapıyor gelip işlem yaptırmanız için ama Temmuz ayı uzun bir süre temmuzda kayıt yokki Eylül ayı kayıt zamanı büyük ihtimalle tecil verilmez yasa değişti tecilin bittiginde okula kayıt olsan dahi tecil yapmıyorlar