• 20-09-2021, 17:29:15
    #1
    Benim tecilim şubatta bitiyor. Üniversite sınavı temmuzda sanırım o zamana kadar bekleyip asker kaçağı olarak sınava girip üniversite ye gitme şansım var mı. Ve gitsem herhangi bir cezai yaptırım olur mu.
  • 20-09-2021, 17:32:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Askerlik şubesine ilettiğinizde üniversite sınavına kadar hak tanıyorlar sizlere diye biliyorum
  • 20-09-2021, 17:33:57
    #3
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesine ilettiğinizde üniversite sınavına kadar hak tanıyorlar sizlere diye biliyorum
    Daha önceden üni ye gittim. Napcam bilmiyorum en kötü 5 ay yapcaz
  • 20-09-2021, 17:34:08
    #4
    Tecil biterse direkt olarak firara düşer para cezası ödemeye başlarsın
  • 20-09-2021, 17:37:08
    #5
    Yoklama yaptırdınız mı daha önce yaptırdıysanız Şubattan sonra bir ay daha süre veriliyor otomatik tecil yapıyor gelip işlem yaptırmanız için ama Temmuz ayı uzun bir süre temmuzda kayıt yokki Eylül ayı kayıt zamanı büyük ihtimalle tecil verilmez yasa değişti tecilin bittiginde okula kayıt olsan dahi tecil yapmıyorlar
  • 20-09-2021, 17:40:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önceden üni ye gittim. Napcam bilmiyorum en kötü 5 ay yapcaz
    Hocam bana kalırsa askere gidin Şubatta gitseniz üniversite sınavı için izin verirler zaten o zaman 5. ayınız dolmuş oluyor ve askerlik şuan 6 ay
    (Tabi kendi kararınız )
  • 20-09-2021, 17:41:46
    #7
    Tolgaglr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecil biterse direkt olarak firara düşer para cezası ödemeye başlarsın
    Üni sınavına girip kayıt yapmam imkansız mı
  • 20-09-2021, 17:43:30
    #8
    Tolgaglr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecil biterse direkt olarak firara düşer para cezası ödemeye başlarsın
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bana kalırsa askere gidin Şubatta gitseniz üniversite sınavı için izin verirler zaten o zaman 5. ayınız dolmuş oluyor ve askerlik şuan 6 ay
    (Tabi kendi kararınız )
    Bilmiyorum hocam o askeri ortama alışamam diye korkuyorum. Ne bileyim sabahın körü uyanma falan filan. Tabi 5 ay su gibi geçer de bedelli yapmayı bile düşünüyorum para yok orası ayrı sorun
  • 20-09-2021, 17:45:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam o askeri ortama alışamam diye korkuyorum. Ne bileyim sabahın körü uyanma falan filan. Tabi 5 ay su gibi geçer de bedelli yapmayı bile düşünüyorum para yok orası ayrı sorun
    Tabi gitmeden herkesin korkusu olur hocam bende korkuyordum geçen sene atlattım Zaten 1-2 gün sonra alışıyorsunuz hem komutanlara hem ortama. Zaten ilk acemilik biraz sıkıntılı daha sonrası su gibi gidiyor hocam. Kararınıza saygım var