• 15-09-2021, 20:03:47
    #1
    iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı? Bir türlü bulamadım kullanamıyorum.
  • 15-09-2021, 20:14:24
    #2
    Karşıdaki kişinin telefonunda da iOS 15 yüklü olmalıdır yoksa çalışmayacaktır
  • 15-09-2021, 20:15:12
    #3
    erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşıdaki kişinin telefonunda da iOS 15 yüklü olmalıdır yoksa çalışmayacaktır
    Yüklü hocam
  • 15-09-2021, 20:18:10
    #4
    Şu an için bende de kaldırılmış gibi gözüküyor. Bir sonraki güncellemede gelecektir diye düşünüyorum.
  • 15-09-2021, 20:18:34
    #5
    erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an için bende de kaldırılmış gibi gözüküyor. Bir sonraki güncellemede gelecektir diye düşünüyorum.
    Beta sürümlerindeyken var mıydı?
  • 15-09-2021, 20:19:20
    #6
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beta sürümlerindeyken var mıydı?
    Evet beta 1 ve 2 de vardı. Daha sonra kaldırılmıştı. Şu an asıl sürümle bile gelmemiş ben gelecek diye biliyordum.
  • 15-09-2021, 20:19:27
    #7
    ios 15 çıktı mı ? 14.8 var en son bende
  • 15-09-2021, 20:19:32
    #8
    Beta sürümünde hata bulunup deaktif edilmiş olabilir. Ayın 20'sinde gelecek ana update ile düzelecektir.
  • 15-09-2021, 20:23:34
    #9
    Ne işe yarıyor bu özellik?