iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
10
●88
- 15-09-2021, 20:18:34Beta sürümlerindeyken var mıydı?erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2021, 20:19:20Evet beta 1 ve 2 de vardı. Daha sonra kaldırılmıştı. Şu an asıl sürümle bile gelmemiş ben gelecek diye biliyordum.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle