iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
10
●
88
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
1
2
15-09-2021, 20:24:24
#10
Kulepin
Üyeliği durduruldu
İOS 15 çıktı mı?
15-09-2021, 23:42:38
#11
onurtayli
DijitalFikir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne işe yarıyor bu özellik?
Bende merak ettim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler