Konu
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
15-09-2021, 20:19:32
#8
AZADE
Beta sürümünde hata bulunup deaktif edilmiş olabilir. Ayın 20'sinde gelecek ana update ile düzelecektir.