Konu
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
15-09-2021, 20:18:34
#5
WPD
erpektech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu an için bende de kaldırılmış gibi gözüküyor. Bir sonraki güncellemede gelecektir diye düşünüyorum.
Beta sürümlerindeyken var mıydı?