Konu
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
15-09-2021, 20:18:10
#4
erpektech
Şu an için bende de kaldırılmış gibi gözüküyor. Bir sonraki güncellemede gelecektir diye düşünüyorum.