Konu
iOS 15 SharePlay özelliği kullanabilen var mı?
15-09-2021, 20:19:20
#6
erpektech
bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beta sürümlerindeyken var mıydı?
Evet beta 1 ve 2 de vardı. Daha sonra kaldırılmıştı. Şu an asıl sürümle bile gelmemiş ben gelecek diye biliyordum.