• 12-09-2021, 12:42:33
    #10
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada 2 sene çağrı merkezinde çalıştım. Öncelikle Sabır etmeyi , Sinirine hakim olmalısın çünkü gelen müşteri çoğu sinirli yada saçma sapan konuşup tehdit edebilir

    çok stresli iştir kısaca azar çok işitebilirsin
    Merhabalar,
    Oysa ki ben diksiyonum iyi olduğu için ve karşındaki kişiyi konuşmamla ikna edebileceğim veya iza edebileceğim için böyle bir meslek seçmek istiyordum.
    Sabırlı birisi değilim, çokta sinirli olduğumu söyleyemem, peki bu Hepsiburada'ya nerden başvurdunuz?
  • 12-09-2021, 12:47:24
    #11
    Hocam şunuda eklemek istiyorum, gördüğünüz gibi tecrübesi olan herkes olumsuz bir şeyler yazmış. Ama siz kafanızda oturtmuşsunuz. Bu işi yapmak istiyorsunuz. İnşallah bir şekilde yapar ve memnun kalırsınız. Türkiye’de en kolay iş bulunan yer çağrı merkezi sektörüdür. Çünkü sürekli istifalar oluyor ve sürekli yeni insanlar alınıyor.
    Madem bu işi yapmak istiyorsunuz Size tavsiyem şudur, çalışma süresi hakkında sözleşme yapmayan bir firmaya başvurun. Çünkü bazı firmalar mesela diyor ki 2 sene boyunca istifa edemezsin. İstifa edersen xxbin Türk lirası tazminat ödemek zorundasın vs. Bu konuya dikkat etmek lazım.

    edit; Türkiye’nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerinin başında global bilgi ve asisstt gelir. Bu iki firmanın neredeyse Türkiye’nin bir çok ilinde lokasyonu bulunur. Bu iki firmanın sitesine girerek güncel iş ilanlarını görüntüleyip başvurabilirsiniz.
  • 12-09-2021, 12:49:00
    #12
    Bastiques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunuda eklemek istiyorum, gördüğünüz gibi tecrübesi olan herkes olumsuz bir şeyler yazmış. Ama siz kafanızda oturtmuşsunuz. Bu işi yapmak istiyorsunuz. İnşallah bir şekilde yapar ve memnun kalırsınız. Türkiye’de en kolay iş bulunan yer çağrı merkezi sektörüdür. Çünkü sürekli istifalar oluyor ve sürekli yeni insanlar alınıyor.
    Madem bu işi yapmak istiyorsunuz Size tavsiyem şudur, çalışma süresi hakkında sözleşme yapmayan bir firmaya başvurun. Çünkü bazı firmalar mesela diyor ki 2 sene boyunca istifa edemezsin. İstifa edersen xxbin Türk lirası tazminat ödemek zorundasın vs. Bu konuya dikkat etmek lazım.
    Şu an evde boş oturmaktansa yapmalıyım, beden gücü harcayarak çalışmak istemediğim için bilgisayar ile uğraşım olduğu için bilgisayar başında bir işte çalışmak istiyorum ya da Vodafone bayiilerinde satış temsilcisi gibi bir şey düşünüyorum...

    Maaşları ne kadar onu merak ediyorum.
  • 12-09-2021, 12:52:10
    #13
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an evde boş oturmaktansa yapmalıyım, beden gücü harcayarak çalışmak istemediğim için bilgisayar ile uğraşım olduğu için bilgisayar başında bir işte çalışmak istiyorum ya da Vodafone bayiilerinde satış temsilcisi gibi bir şey düşünüyorum...

    Maaşları ne kadar onu merak ediyorum.
    Benim çalıştığım gibi Devlet kurumu değilse , Bir çok çağrı merkezi asgari ücret + prim + yemek + yol veriyor. Dediğim gibi asisstt ve global bilgi Türkiye’de nam yapmış şirketler.
    http://www.assisttkariyerim.com/
    https://kariyer.global-bilgi.com.tr/
  • 12-09-2021, 12:58:55
    #14
    Zor iş 2014 yılından itibaren çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum.
    Daha iyi bir iş bulana kadar çalışıp çıkacaktım ne yazık ki daha iyi bir iş bulamamanın yanı sıra evlenip çocuk sahibi olunca başka işe bakamadım.Çakılıp kaldım.
    Ek gelir olsun diye mobil uygulama adsense gibi şeylerle uğraşıyorum.
    Askari ücret + 100 ile 200 TL arası prim var o kadar.
  • 12-09-2021, 13:26:08
    #15
    Bende çiçeksepeti gibi yer düşünüyorum araştırıyorum,
  • 12-09-2021, 13:26:52
    #16
    ncc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor iş 2014 yılından itibaren çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum.
    Daha iyi bir iş bulana kadar çalışıp çıkacaktım ne yazık ki daha iyi bir iş bulamamanın yanı sıra evlenip çocuk sahibi olunca başka işe bakamadım.Çakılıp kaldım.
    Ek gelir olsun diye mobil uygulama adsense gibi şeylerle uğraşıyorum.
    Askari ücret + 100 ile 200 TL arası prim var o kadar.
    Asgari ücrete yapılacak bir iş olduğunu düşünmüyorum gider motokuryelik yaparım bunu yapacağıma...
  • 12-09-2021, 13:37:20
    #17
    5 yılımı verdim sektöre. Agent olarak başlayıp operasyon aorumlusu olarak son noktayı koydum. Her zaman eğlencelidir. Zorluğu çok ancak herşeye rağmen eğlenceli. Birazda çalıştığın firma ve hitap ettiğin müşteri kitlesi burada önemli rol oynuyor. Satış ve destek olmak üzere 2 ayrı kolu var. Ben ptt çağrı merkezinde de bulundum. Üstelik hgs nin yeni çıktığı zamanlardı ve pttnin özelleşeceğine dair dedikodular başlamış dağıtıcılarda greve gitmişti. Hatta her an vekleyen abartısız 300 kişi. Artık konuşmaktan ağız kasların lastiğe dönüyordu ama sevdiğim bir meslekti. Birde bir kere bulaşırsan ayrılman kolay olmaz. Ara verirsin ama mutlaka geri dönersin.

    Ufak bir not; çağrı merkezi çalışanlarının çalıştığı sürece şahitliği mahkemelerce kabul görmez. Şahitlik yapabilmen için o sektörden ayrılmış ve üzerinden 5 yıl geçmiş olması gerekir.
  • 12-09-2021, 14:58:31
    #18
    arda3663 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çiçeksepeti gibi yer düşünüyorum araştırıyorum,
    Çiçeksepetine Ceyber bakıyor hocam. ilanları var inceleyin derim https://www.secretcv.com/ceyber-cagr...anlari-1364511