Hepsiburada 2 sene çağrı merkezinde çalıştım. Öncelikle Sabır etmeyi , Sinirine hakim olmalısın çünkü gelen müşteri çoğu sinirli yada saçma sapan konuşup tehdit edebilir
çok stresli iştir kısaca azar çok işitebilirsin
Merhabalar,
Oysa ki ben diksiyonum iyi olduğu için ve karşındaki kişiyi konuşmamla ikna edebileceğim veya iza edebileceğim için böyle bir meslek seçmek istiyordum.
Sabırlı birisi değilim, çokta sinirli olduğumu söyleyemem, peki bu Hepsiburada'ya nerden başvurdunuz?