• 12-09-2021, 12:27:42
    #1
    Merhabalar,
    Çağrı Merkezi operatörlüğü yapmayı düşünüyorum, içimizde bu mesleği yapan var mı?
    Turkcell, Vodafone gibi global firmalara çağrı merkezi operatörü olmak için nerden başvurmamız gerekiyor.

  • 12-09-2021, 12:30:08
    #2
    Hepsiburada 2 sene çağrı merkezinde çalıştım. Öncelikle Sabır etmeyi , Sinirine hakim olmalısın çünkü gelen müşteri çoğu sinirli yada saçma sapan konuşup tehdit edebilir

    çok stresli iştir kısaca azar çok işitebilirsin
  • 12-09-2021, 12:31:16
    #3
    kesinlikle yapma bir kere bulaştın mı kurtulamıyorsun ve psikolojini bozuyorlar git bi fabrikada çalış en azından kafan rahat olsun
  • 12-09-2021, 12:31:57
    #4
    Sağlık Bakanlığı MHRS Alo 182 de görev yaptım 2 sene. Bizde satış, prim vs yoktu ama çağrı merkezleriyle ilgili merak ettiğin herhangi bir husus varsa yardımcı olmaya çalışırım.
    Önemli not : Hangi firma olursa yapsın yapacağınız son iş çağrı merkezi operatörlüğü olsun. Devletin kurumu sağlık bakanlığında çalışan biri olarak söylüyorum bunu.
    Ve dünyanın zaten en zor 2. Mesleği çağrı merkezi çalışanıdır. Birincisi madencilik. O yüzden zaten çağrı merkezinde 12 sene çalışırsan emeklilik hakkın doğuyor. Eminim bunu çoğu kimse bilmiyordur. Şurası da ayrı bir not; bu güne kadar çağrı merkezinden emekli olan birini görmedim o da ayrı
  • 12-09-2021, 12:32:05
    #5
    Boşver hiç bulaşma, taş taşı bu işi yapma. Türkiye'de yapılacak en son işlerden biri. Karşındaki adam örneğin hepsiburada'da çalışıyorsun, senin masadan kalkıp kargonu eve getirmeni bekliyor. Saçma sapan insanlarla muhatap oluyorsun, 50tl alışveriş yapınca şirketi satın aldığını düşünen insanlar canını sıkar.
  • 12-09-2021, 12:36:27
    #6
    Üstteki mesajıma ek olarak merkezi hekim randevu sistemi alo 182 hakkında merak ettiğiniz şeyler varsa daha önce konu açmıştım.

    https://www.r10.net/off-topic/190007...post1073765376
  • 12-09-2021, 12:37:20
    #7
    Bursa/Osmangazi'de Alarm Güvenlik Sistemlerinde Çağrı Merkezi Operatörlüğü Yapmıştım Bir Yandan İyi Bir Yandan Sabır Gerektiren Bir İş.
    • bakis
    • globaltr
    bakis ve globaltr bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 12-09-2021, 12:37:25
    #8
    Bir arkadaşım 5 aydır yapıyor başka bir iş bulur bulmaz bırakmayı düşünüyor. Hergün saçma sapan insanlarla ugrasip, hersyi duzgunce anlattigi halde anlamayan bi ton insanla karsilastigi söyluyor, ayrıca daha bir cok olumsuz yanları var
  • 12-09-2021, 12:42:10
    #9
    Günde 100 kişiyle konuşacaksın belki de daha fazla her çağrın dinlenilecek analiz yapılacak sana verdikleri teklifleri sataksın satamadığın zaman sana baskı yapacaklar uyarılar verip prim yakacaklar günde çeşit çeşit insanlarla uğraşacaksın egosunu tatmin etmek için arayanlar telefonu bile açmayı bilmeyenler...

    Kesinlikle uzak dur derim.