Sağlık Bakanlığı MHRS Alo 182 de görev yaptım 2 sene. Bizde satış, prim vs yoktu ama çağrı merkezleriyle ilgili merak ettiğin herhangi bir husus varsa yardımcı olmaya çalışırım.
Önemli not : Hangi firma olursa yapsın yapacağınız son iş çağrı merkezi operatörlüğü olsun. Devletin kurumu sağlık bakanlığında çalışan biri olarak söylüyorum bunu.
Ve dünyanın zaten en zor 2. Mesleği çağrı merkezi çalışanıdır. Birincisi madencilik. O yüzden zaten çağrı merkezinde 12 sene çalışırsan emeklilik hakkın doğuyor. Eminim bunu çoğu kimse bilmiyordur. Şurası da ayrı bir not; bu güne kadar çağrı merkezinden emekli olan birini görmedim o da ayrı