Günde 100 kişiyle konuşacaksın belki de daha fazla her çağrın dinlenilecek analiz yapılacak sana verdikleri teklifleri sataksın satamadığın zaman sana baskı yapacaklar uyarılar verip prim yakacaklar günde çeşit çeşit insanlarla uğraşacaksın egosunu tatmin etmek için arayanlar telefonu bile açmayı bilmeyenler...

Kesinlikle uzak dur derim.