Konu
Çağrı Merkezi Operatörü Olanlar İçeri
12-09-2021, 12:30:08
#2
electroshoc
Hepsiburada 2 sene çağrı merkezinde çalıştım. Öncelikle Sabır etmeyi , Sinirine hakim olmalısın çünkü gelen müşteri çoğu sinirli yada saçma sapan konuşup tehdit edebilir
çok stresli iştir kısaca azar çok işitebilirsin