Hepsiburada 2 sene çağrı merkezinde çalıştım. Öncelikle Sabır etmeyi , Sinirine hakim olmalısın çünkü gelen müşteri çoğu sinirli yada saçma sapan konuşup tehdit edebilir

çok stresli iştir kısaca azar çok işitebilirsin