putka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 yılımı verdim sektöre. Agent olarak başlayıp operasyon aorumlusu olarak son noktayı koydum. Her zaman eğlencelidir. Zorluğu çok ancak herşeye rağmen eğlenceli. Birazda çalıştığın firma ve hitap ettiğin müşteri kitlesi burada önemli rol oynuyor. Satış ve destek olmak üzere 2 ayrı kolu var. Ben ptt çağrı merkezinde de bulundum. Üstelik hgs nin yeni çıktığı zamanlardı ve pttnin özelleşeceğine dair dedikodular başlamış dağıtıcılarda greve gitmişti. Hatta her an vekleyen abartısız 300 kişi. Artık konuşmaktan ağız kasların lastiğe dönüyordu ama sevdiğim bir meslekti. Birde bir kere bulaşırsan ayrılman kolay olmaz. Ara verirsin ama mutlaka geri dönersin.
Ufak bir not; çağrı merkezi çalışanlarının çalıştığı sürece şahitliği mahkemelerce kabul görmez. Şahitlik yapabilmen için o sektörden ayrılmış ve üzerinden 5 yıl geçmiş olması gerekir.
Ufak bir not; çağrı merkezi çalışanlarının çalıştığı sürece şahitliği mahkemelerce kabul görmez. Şahitlik yapabilmen için o sektörden ayrılmış ve üzerinden 5 yıl geçmiş olması gerekir.