Denemenizden zarar gelmez, ama çalışacağınız firm problemli bir firma ise kısa sürede sizi sinir hastasi edebilir. Benim bir arkadaş vardı dalgasına çalışıyordu. Müşteri çıldırmış ağzına geleni sayıyordu bu telefonu bir kenara koyup tırnak torpuluyordu arada bir haklisiniz falan deyip geçiyordu 😂 Yani sinir hastasi olmakta biraz sizin elinizde takmazsaniz sizden rahatı olmaz 😂