Konu
Çağrı Merkezi Operatörü Olanlar İçeri
13-09-2021, 09:49:02
#23
neto
Maaşı yüksek olsa bir nebze sabredilir diyeceğim ama çoğu yer asgari ücret veriyor. Hiç yoktan iyidir başka şansınız yoksa deneyin derim