Zor iş 2014 yılından itibaren çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum.
Daha iyi bir iş bulana kadar çalışıp çıkacaktım ne yazık ki daha iyi bir iş bulamamanın yanı sıra evlenip çocuk sahibi olunca başka işe bakamadım.Çakılıp kaldım.
Ek gelir olsun diye mobil uygulama adsense gibi şeylerle uğraşıyorum.
Askari ücret + 100 ile 200 TL arası prim var o kadar.