Hocam şunuda eklemek istiyorum, gördüğünüz gibi tecrübesi olan herkes olumsuz bir şeyler yazmış. Ama siz kafanızda oturtmuşsunuz. Bu işi yapmak istiyorsunuz. İnşallah bir şekilde yapar ve memnun kalırsınız. Türkiyede en kolay iş bulunan yer çağrı merkezi sektörüdür. Çünkü sürekli istifalar oluyor ve sürekli yeni insanlar alınıyor.
Madem bu işi yapmak istiyorsunuz Size tavsiyem şudur, çalışma süresi hakkında sözleşme yapmayan bir firmaya başvurun. Çünkü bazı firmalar mesela diyor ki 2 sene boyunca istifa edemezsin. İstifa edersen xxbin Türk lirası tazminat ödemek zorundasın vs. Bu konuya dikkat etmek lazım.
edit; Türkiyenin önde gelen çağrı merkezi şirketlerinin başında global bilgi ve asisstt gelir. Bu iki firmanın neredeyse Türkiyenin bir çok ilinde lokasyonu bulunur. Bu iki firmanın sitesine girerek güncel iş ilanlarını görüntüleyip başvurabilirsiniz.