Arkadaşlar öncelikle herkesten özür diliyorum son 1 2 günde çok konu açtım,fakat konu önemli.
Şimdi aylar önce itemsatış sitesinden hatta neredeyse 1 sene olmuş,2020 Eylül ayında bir müşterim Fifa 21 satın aldı,ben de teslim ettim aylarca kullanmış,geçen gün hesabın şifresinin değiştiğini belirtti.Ben de yeni hesap teslim edeceğimi söyledim,aylarca ürünü kullandı ve üstüne üstlük iade istediğini söyledi,ben de aylarca kullandığı bir ürüne iade yapamayacağımı,zaten ilanın açıklamasında da iade yoktur ibaresi olduğunu belirttim. İlan Açıklaması : hizliresim.com/ctlrebx
Ben de tamamen insiyatif kullanarak madem fifa istemiyorsun başka oyun vereyim dedim,yok illa iade istiyorum tamam sen fifayı da iletme ben siteyle halledicem dedi,ben de fifa aldıysa fifayı iletmek benim sorumluluğum olduğundan yeni fifa hesabını ilettim mecburen : hizliresim.com/1blpvbi
Arkadaşın yazdığı mesaj : hizliresim.com/gikrrd2
Sitenin arkadaşa yazdığı mesaj : hizliresim.com/tbf8d2k
Bu arada arkadaşa bu şekilde bir mesaj atmalarına rağmen bana o anda iade yapın diye bir uyarıda bulunmadılar,zaten de yapmam adam 1 sene kullanmış ürünü,üstüne üstlük açıklamada iade yok diye belirtmişim,neden iade yapayım?
VE SİTENİN BANA ATTIĞI MESAJ : hizliresim.com/bga6kgx
Olay gayet açık ve anlaşılır,site benimle konuşmadan,alıcıyla aramdaki mesajları okumadan,ilanımın açıklamasını okumadan sadece alıcıyla iletişime geçip bana iade et demiş,ben neden iade edeyim Allah aşkına?
ŞİMDİ ASIL KONUYA GELELİM
Sitenin bana gönderdiği mesaj : hizliresim.com/kovosi4
Bu konuda bir sorun yaşar mıyım,yapmam gereken her şeyi yaptım diye düşünüyorum,lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
Başıma bir sıkıntı gelir mi?
10
●365
- 11-09-2021, 13:49:50Dostum böyle sitelerin kimseye saygısı yok. Alana da satana da, kim destek talebi açmış bakıyorlar hiç satıcıyı düşünmüyorlar. Sizlere dava açacağız diyorlar.
Bir arkadaşım da aynı konudan sıkıntı yaşadı. Sen ilanı koyarken ömür boyu garantili yazmadıysan. Site yetkililerine belirt. Ömür boyu yazdıysan bile yeni bir FIFA hesabı vereceğini belirt.
İade yapma gibi bir lüksünün olmadığını belirt. Başlıca ürün çalışmıyor. Bu ürünü alan taraf ile alakalı olabilir. Bu tarz delillerini belirt. Senin de hakların var. Kimse senin haklarını ihlal edemez. - 11-09-2021, 13:51:14Garanti yazdım ona lafım yok fakat iade yok diye belirttim,ve sorun yaşanırsa yeni hesap vereceğimi de yazdım şuanda alıcıya yeni hesap da ilettim zaten alıcının elinde şu an çalışan hesap var,sitenin müşteri hizmetine ulaşamıyorum canlı desteğe yazdım suratıma kapatıp sohbetten ayrıldılar.SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2021, 13:52:55Sözleşmeyi şöyle bir okudum burada haklı taraf sizsiniz. Ayrıca bu kazançların faturalandırılmış Örneklerini mutlaka isteyin. Olur da davaya kadar giderse konu ki ( gitmez ) 45 TL için 1.250 TL ( Kağıt Masrafı ) kimse ödemez
Mutlaka firmadan Satış yapmış olduğunuz sipariş bilgilerine ait Fatura Çıktılarını alın derim. Ayrıca Sözleşmeye göre dediğim gibi siz haklısınız
- 11-09-2021, 13:53:18Valla dostum bu tarz sitelerin hepsi tam sövmelik de. Yapacak birşey yok. Sen yasal yollarla hakkını savun.k3Rem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2021, 14:10:39Valla benim de anlamadığım şey bu ben 2 yıl garanti sunmuşum adam 1 yıl kullanmış sorun oldu iade et diyor ben neden iade edeyim 1 yıl kullandığın ürünü.İstemiyorum demesine rağmen benim sorumluluğum diyip gittim yeni hesap teslim ettim sorumluluğumu yaptım,site zorla iade et diyip duruyor konuyu kapatmak için,müşteri hizmetini arıyorum ulaşamıyorum canlı desteğe yazıyorum suratıma kapatıp sohbetten ayrılıyorlar,şaşırdım doğrusu.Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2021, 14:20:27Arkadaş gayet çakal sanırım. Fifa 22 'nin çıkmasına günler kaldı iade isteyip gelen parayla Fifa 22 alacak. Bu olayı her sene tekrarlayarak sürekli ücretsiz olarak oyununu yeniler. Fifa 21 oyunu Eylül-Ekim aylarında pahalı fiyattan satılır. Aylar geçtikte oyunun fiyatı düşer. Arkadaş 1 sene önce aldığı fiyattan iade isteyip oyununu Fifa 22 ile güncellicek diye siteye savunma yapın.
- 11-09-2021, 14:22:32Valla siteyle iletişim bile kuramıyorum müşteri hizmetleri telefonu açmıyor canlı destek suratıma sohbeti kapatıyorozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka firmadan Satış yapmış olduğunuz sipariş bilgilerine ait Fatura Çıktılarını alın derim. Ayrıca Sözleşmeye göre dediğim gibi siz haklısınız