SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum böyle sitelerin kimseye saygısı yok. Alana da satana da, kim destek talebi açmış bakıyorlar hiç satıcıyı düşünmüyorlar. Sizlere dava açacağız diyorlar.
Bir arkadaşım da aynı konudan sıkıntı yaşadı. Sen ilanı koyarken ömür boyu garantili yazmadıysan. Site yetkililerine belirt. Ömür boyu yazdıysan bile yeni bir FIFA hesabı vereceğini belirt.
İade yapma gibi bir lüksünün olmadığını belirt. Başlıca ürün çalışmıyor. Bu ürünü alan taraf ile alakalı olabilir. Bu tarz delillerini belirt. Senin de hakların var. Kimse senin haklarını ihlal edemez.
Garanti yazdım ona lafım yok fakat iade yok diye belirttim,ve sorun yaşanırsa yeni hesap vereceğimi de yazdım şuanda alıcıya yeni hesap da ilettim zaten alıcının elinde şu an çalışan hesap var,sitenin müşteri hizmetine ulaşamıyorum canlı desteğe yazdım suratıma kapatıp sohbetten ayrıldılar.