k3Rem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garanti yazdım ona lafım yok fakat iade yok diye belirttim,ve sorun yaşanırsa yeni hesap vereceğimi de yazdım şuanda alıcıya yeni hesap da ilettim zaten satıcının elinde şu an çalışan hesap var,sitenin müşteri hizmetine ulaşamıyorum canlı desteğe yazdım suratıma kapatıp sohbetten ayrıldılar.
Valla dostum bu tarz sitelerin hepsi tam sövmelik de. Yapacak birşey yok. Sen yasal yollarla hakkını savun.