Arkadaş gayet çakal sanırım. Fifa 22 'nin çıkmasına günler kaldı iade isteyip gelen parayla Fifa 22 alacak. Bu olayı her sene tekrarlayarak sürekli ücretsiz olarak oyununu yeniler. Fifa 21 oyunu Eylül-Ekim aylarında pahalı fiyattan satılır. Aylar geçtikte oyunun fiyatı düşer. Arkadaş 1 sene önce aldığı fiyattan iade isteyip oyununu Fifa 22 ile güncellicek diye siteye savunma yapın.
Valla siteyle iletişim bile kuramıyorum müşteri hizmetleri telefonu açmıyor canlı destek suratıma sohbeti kapatıyor