Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu site kendisini ne zannediyor : ) Sen müşteri için elinden geleni yapmışsın. 1 sene kullanılan ürünün iadesi olmaz, telafisi olabilir oda senin sunduğun birşey zaten. Korkma Bişey çıkmaz bunlardan akıllarınca seni korkutacaklar aynı şekil sende siteden fatura örneğini iste siteden sen haklısın veriyorsa da mahkemeye versin kanıtlarını sunar işi bitirirsin
Valla benim de anlamadığım şey bu ben 2 yıl garanti sunmuşum adam 1 yıl kullanmış sorun oldu iade et diyor ben neden iade edeyim 1 yıl kullandığın ürünü.İstemiyorum demesine rağmen benim sorumluluğum diyip gittim yeni hesap teslim ettim sorumluluğumu yaptım,site zorla iade et diyip duruyor konuyu kapatmak için,müşteri hizmetini arıyorum ulaşamıyorum canlı desteğe yazıyorum suratıma kapatıp sohbetten ayrılıyorlar,şaşırdım doğrusu.