Bu kural yeni mi geldi?
14
●392
- 02-09-2021, 20:24:54Moderatöre Soru - R10.net konuyu buraya açarsanız daha net cevap alırsınız.Gerçi sebebi açıklamada var.
Önce katagori moderatörüne -ardından moderatöre soru olarak ilerleyebilirsiniz.
O katagorinin moderatörü @ramob7; - 02-09-2021, 20:25:06Konuyu devamlı olarak takip ediyorum 1 gündür. Öncesinde moderatörümüz konuya girdi ve inceledi. Aynı mesajların çoğu o zaman da vardı. Bişey yapılmadı.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra öncesinde ticaret yaptığımız ve pek iyi anlaşamadığımız R10 Sosyal Medya Takımı'ndan birisi konuya girdi. Kendisine de mesaj atmıştım. Sonrasında mesajlar silindi
Sağlık olsun yeni bir kural öğrendik. - 02-09-2021, 20:26:21Bu tür bir suistimal olmadığı için yazılı bir kural yok.kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen rapor sonrası üst yönetimden işlem yapılması gerektiği belirtildi.
Konunuzda 2 adet ticaret var ve 50'ye yakın yorum yapılmış.Kural yazılı olarak eklenecek. - 02-09-2021, 20:28:49Peki yazılı olmayan kuralın bunun önceki konular için muaf tutulması gerekmiyor mu, sizlere yüzlerce mesaj atabilirim aynı kategoriden aynı tür mesajlar.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu yeni açtığım için ticaretin az olması gayet normal. Beni tanıyan insanların da mesaj atması kadar normal bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Ancak uyarabilirdiniz tek seferlik. Açıklama için teşekkürler
- 02-09-2021, 20:43:02Forumda grup halinde aynı kişilerin birbirlerinin ticari konulara yukarı taşıma amaçlı yorumlar atmasına müdahale edilmektedir. Öbür türlü diğer satıcılar ile haksız rekabete girilmektedir.kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak kural yazmıyor olabilir ama genel forum kurallarının bir maddesi şöyledir:
https://www.r10.net/forum-kurallari/
MADDE 38-
(1) Forum kurallarında yazılı olmayan fakat genel ahlâka ve etik kurallarına ters düşen yazışmalarda, ticari işlemlerde ve her türlü eylemde bulunan üyelere uygulanacak yaptırım yönetimin inisiyatifindedir.

