• 02-09-2021, 20:19:41
    #10
    PREMIUM SEO
    Bu yeni değil eski bir kural hatta bizim konumuza da yazılmıştı biz kendi konumuzdaki mesajları reportladık ki yönetici arkadaş buna şahittir. Konunun gereksiz yukarıya taşınması olarak alınan bir karar diye düşünüyorum ki yerinde bir karar.
  • 02-09-2021, 20:24:54
    #11
    Moderatöre Soru - R10.net konuyu buraya açarsanız daha net cevap alırsınız.Gerçi sebebi açıklamada var.
    Önce katagori moderatörüne -ardından moderatöre soru olarak ilerleyebilirsiniz.
    O katagorinin moderatörü @ramob7;
  • 02-09-2021, 20:25:06
    #12
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstünüze oynanıyor galiba hocam (!) XD
    Konuyu devamlı olarak takip ediyorum 1 gündür. Öncesinde moderatörümüz konuya girdi ve inceledi. Aynı mesajların çoğu o zaman da vardı. Bişey yapılmadı.
    Sonra öncesinde ticaret yaptığımız ve pek iyi anlaşamadığımız R10 Sosyal Medya Takımı'ndan birisi konuya girdi. Kendisine de mesaj atmıştım. Sonrasında mesajlar silindi

    Sağlık olsun yeni bir kural öğrendik.
  • 02-09-2021, 20:26:21
    #13
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu bana ait. Kategori kurallarında böyle bir ibare görmedim. Mesajlardan da rahatsız olmadım hiç.
    Neye göre silindi acaba?

    @ramob7; ilgili kuralı bana iletebilir misiniz rica etsem
    Bu tür bir suistimal olmadığı için yazılı bir kural yok.

    Gelen rapor sonrası üst yönetimden işlem yapılması gerektiği belirtildi.

    Konunuzda 2 adet ticaret var ve 50'ye yakın yorum yapılmış.Kural yazılı olarak eklenecek.
  • 02-09-2021, 20:28:49
    #14
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür bir suistimal olmadığı için yazılı bir kural yok.
    Gelen rapor sonrası üst yönetimden işlem yapılması gerektiği belirtildi.
    Konunuzda 2 adet ticaret var ve 50'ye yakın yorum yapılmış. Kural yazılı olarak eklenecek.
    Peki yazılı olmayan kuralın bunun önceki konular için muaf tutulması gerekmiyor mu, sizlere yüzlerce mesaj atabilirim aynı kategoriden aynı tür mesajlar.
    Konuyu yeni açtığım için ticaretin az olması gayet normal. Beni tanıyan insanların da mesaj atması kadar normal bir şey olduğunu düşünmüyorum.

    Ancak uyarabilirdiniz tek seferlik. Açıklama için teşekkürler
  • 02-09-2021, 20:43:02
    #15
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki yazılı olmayan kuralın bunun önceki konular için muaf tutulması gerekmiyor mu, sizlere yüzlerce mesaj atabilirim aynı kategoriden aynı tür mesajlar.
    Konuyu yeni açtığım için ticaretin az olması gayet normal. Beni tanıyan insanların da mesaj atması kadar normal bir şey olduğunu düşünmüyorum.

    Ancak uyarabilirdiniz tek seferlik. Açıklama için teşekkürler
    Forumda grup halinde aynı kişilerin birbirlerinin ticari konulara yukarı taşıma amaçlı yorumlar atmasına müdahale edilmektedir. Öbür türlü diğer satıcılar ile haksız rekabete girilmektedir.


    Ek olarak kural yazmıyor olabilir ama genel forum kurallarının bir maddesi şöyledir:


    https://www.r10.net/forum-kurallari/



    MADDE 38-

    (1) Forum kurallarında yazılı olmayan fakat genel ahlâka ve etik kurallarına ters düşen yazışmalarda, ticari işlemlerde ve her türlü eylemde bulunan üyelere uygulanacak yaptırım yönetimin inisiyatifindedir.