Konu bana ait. Kategori kurallarında böyle bir ibare görmedim. Mesajlardan da rahatsız olmadım hiç.
Neye göre silindi acaba?
@ramob7; ilgili kuralı bana iletebilir misiniz rica etsem
Bu tür bir suistimal olmadığı için yazılı bir kural yok.
Gelen rapor sonrası üst yönetimden işlem yapılması gerektiği belirtildi.
Konunuzda 2 adet ticaret var ve 50'ye yakın yorum yapılmış.Kural yazılı olarak eklenecek.