ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür bir suistimal olmadığı için yazılı bir kural yok.
Gelen rapor sonrası üst yönetimden işlem yapılması gerektiği belirtildi.
Konunuzda 2 adet ticaret var ve 50'ye yakın yorum yapılmış. Kural yazılı olarak eklenecek.
Peki yazılı olmayan kuralın bunun önceki konular için muaf tutulması gerekmiyor mu, sizlere yüzlerce mesaj atabilirim aynı kategoriden aynı tür mesajlar.
Konuyu yeni açtığım için ticaretin az olması gayet normal. Beni tanıyan insanların da mesaj atması kadar normal bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Ancak uyarabilirdiniz tek seferlik. Açıklama için teşekkürler