Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstünüze oynanıyor galiba hocam (!) XD
Konuyu devamlı olarak takip ediyorum 1 gündür. Öncesinde moderatörümüz konuya girdi ve inceledi. Aynı mesajların çoğu o zaman da vardı. Bişey yapılmadı.
Sonra öncesinde ticaret yaptığımız ve pek iyi anlaşamadığımız R10 Sosyal Medya Takımı'ndan birisi konuya girdi. Kendisine de mesaj atmıştım. Sonrasında mesajlar silindi

Sağlık olsun yeni bir kural öğrendik.