• 02-09-2021, 20:02:51
    #1
    En iyisi sanırım
    Az evvel yorumum silindi daha önceden hiç böyle bir şey olmamıştı bu kural yeni mi geldi ve amacı nedir?

  • 02-09-2021, 20:03:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eski bir konu ise konu uplama amaçlı atıldığı düşünülmüş olabilir
  • 02-09-2021, 20:03:51
    #3
    neden aykırı acaba?
  • 02-09-2021, 20:03:58
    #4
    Bende ilk defa görüyorum 😊
  • 02-09-2021, 20:05:12
    #5
    En iyisi sanırım
    rizazeybek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski bir konu ise konu uplama amaçlı atıldığı düşünülmüş olabilir
    Konu dün açılmış hocam
  • 02-09-2021, 20:12:03
    #6
    Bunun gibi her gün 10+ mesaj ekleyebilirim.
    En gıcık olduğum kısım burası.

    Ticaret konularına gelen mesajlar:

    İşin ustasıdır
    Kendisinden her daim hizmet alıyorum.
    Kardeşim hayırlı olsun bol kazançlar.
    Mesajım bulunsun.
    Takip.

    Hiçbir ticaret konusunda bu mesajlar olmamalı bence.Sadece hizmeti alan konuya yazabilse süper olur.

    Hatta bu yönde bir uygulama yazılım yapılabilir.
    Misal konu sahibi müşterisine ticaret puanı verir. Ticaret puanı verilen müşteride konuya yazma hakkı olur. Bu şekilde hem ticaretler kayıt altına alınır hemde ticaret yapmayan kişi konuya yazamaz.

    Suistimal edilir mi / evet edilir . O da illaki ortaya çıkar. O zamanda kişinin konusu kilitlenir yada silinir ceza olarak.
  • 02-09-2021, 20:14:15
    #7
    En iyisi sanırım
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun gibi her gün 10+ mesaj ekleyebilirim.
    En gıcık olduğum kısım burası.

    Ticaret konularına gelen mesajlar:

    İşin ustasıdır
    Kendisinden her daim hizmet alıyorum.
    Kardeşim hayırlı olsun bol kazançlar.
    Mesajım bulunsun.
    Takip.

    Hiçbir ticaret konusunda bu mesajlar olmamalı bence.Sadece hizmeti alan konuya yazabilse süper olur.

    Hatta bu yönde bir uygulama yazılım yapılabilir.
    Misal konu sahibi müşterisine ticaret puanı verir. Ticaret puanı verilen müşteride konuya yazma hakkı olur. Bu şekilde hem ticaretler kayıt altına alınır hemde ticaret yapmayan kişi konuya yazamaz.

    Suistimal edilir mi / evet edilir . O da illaki ortaya çıkar. O zamanda kişinin konusu kilitlenir yada silinir ceza olarak.
    Yorumunuz ve görüşünüz için teşekkürler

    @Bip; hocam sizden detaylı bir açıklama isteyebilir miyim kusuruma bakmazsanız
  • 02-09-2021, 20:17:13
    #8
    Konu bana ait. Kategori kurallarında böyle bir ibare görmedim. Mesajlardan da rahatsız olmadım hiç.
    Neye göre silindi acaba?

    @ramob7; ilgili kuralı bana iletebilir misiniz rica etsem
  • 02-09-2021, 20:19:18
    #9
    En iyisi sanırım
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu bana ait. Kategori kurallarında böyle bir ibare görmedim. Mesajlardan da rahatsız olmadım hiç.
    Neye göre silindi acaba?

    @ramob7; ilgili kuralı bana iletebilir misiniz rica etsem
    Üstünüze oynanıyor galiba hocam (!) XD