kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki yazılı olmayan kuralın bunun önceki konular için muaf tutulması gerekmiyor mu, sizlere yüzlerce mesaj atabilirim aynı kategoriden aynı tür mesajlar.
Konuyu yeni açtığım için ticaretin az olması gayet normal. Beni tanıyan insanların da mesaj atması kadar normal bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Ancak uyarabilirdiniz tek seferlik. Açıklama için teşekkürler
Forumda grup halinde aynı kişilerin birbirlerinin ticari konulara yukarı taşıma amaçlı yorumlar atmasına müdahale edilmektedir. Öbür türlü diğer satıcılar ile haksız rekabete girilmektedir.


Ek olarak kural yazmıyor olabilir ama genel forum kurallarının bir maddesi şöyledir:


https://www.r10.net/forum-kurallari/



MADDE 38-

(1) Forum kurallarında yazılı olmayan fakat genel ahlâka ve etik kurallarına ters düşen yazışmalarda, ticari işlemlerde ve her türlü eylemde bulunan üyelere uygulanacak yaptırım yönetimin inisiyatifindedir.