• 08-08-2021, 20:33:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vergi işleri nasıl oluyor diye araştırırken "Türkiye'de 1 kişiye bile hizmet sattıysan (uygulama içi satın alımlardan bahsediyor anladığım kadarıyla) tüm kazancın üzerinden KDV ödemen lazım" anlamına gelen bir şeyler okudum. Birincisi bu doğru mu? İkincisi eğer doğru ise Türkiye'ye kapalı yapabiliyor muyuz uygulamayı? Yapabiliyorsak tüm gelirlerimizden sadece gelir vergisi mi kesilir eğer öyle ise? Biraz karışık anlattım sanırım ama benim de kafam çok karıştı Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?
  • 08-08-2021, 20:35:43
    #2
    Çok enteresan bir konu takipteyim
  • 08-08-2021, 20:37:27
    #3
    Yok sadece KDV değil.. Çok uzamasın ben kısaca yazayım devlet diyorki iş yapıyorsan %60'ı benim. İş yapmıyorsanda her ay bağkur, damga vergisi, stopaj o vergisi bu vergisi ödeyeceksin.
    Türkiyede yaşıyorsan ve Türkiyeden para kazanmasan bile hesabına para girerse ve bu tesbit edilirse bu sefer şirket kurmadığın için ceza yazarak fazlasını alırlar senden.
    İki yol var kazandığın parayı elden alacaksın yada Türkiyede iş yapmayacaksın

    Edit: SSK varsa BaÄŸkura gerek yok.
  • 08-08-2021, 20:39:59
    #4
    crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi işleri nasıl oluyor diye araştırırken "Türkiye'de 1 kişiye bile hizmet sattıysan (uygulama içi satın alımlardan bahsediyor anladığım kadarıyla) tüm kazancın üzerinden KDV ödemen lazım" anlamına gelen bir şeyler okudum. Birincisi bu doğru mu? İkincisi eğer doğru ise Türkiye'ye kapalı yapabiliyor muyuz uygulamayı? Yapabiliyorsak tüm gelirlerimizden sadece gelir vergisi mi kesilir eğer öyle ise? Biraz karışık anlattım sanırım ama benim de kafam çok karıştı Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?
    Hocam biraz karışık biz 189 u aradık net bir cevap veremediler özelge talep edin dediler talep ettik gelem sonuca göre hareket edeceğiz
  • 08-08-2021, 20:55:26
    #5
    UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok sadece KDV değil.. Çok uzamasın ben kısaca yazayım devlet diyorki iş yapıyorsan %60'ı benim. İş yapmıyorsanda her ay bağkur, damga vergisi, stopaj o vergisi bu vergisi ödeyeceksin.
    Türkiyede yaşıyorsan ve Türkiyeden para kazanmasan bile hesabına para girerse ve bu tesbit edilirse bu sefer şirket kurmadığın için ceza yazarak fazlasını alırlar senden.
    İki yol var kazandığın parayı elden alacaksın yada Türkiyede iş yapmayacaksın

    Edit: SSK varsa BaÄŸkura gerek yok.
    Yani forumda görmüştüm ingiltere'de şirket açıyorlar falan onun üzerine iş yaparsak bu zorlamadan kurtulur muyuz peki?
  • 08-08-2021, 21:00:27
    #6
    crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani forumda görmüştüm ingiltere'de şirket açıyorlar falan onun üzerine iş yaparsak bu zorlamadan kurtulur muyuz peki?
    Kktc de açarsan öyle oluyor 0 vergi 😂
  • 08-08-2021, 21:01:38
    #7
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kktc de açarsan öyle oluyor 0 vergi 😂
    Ciddiyse yarın KKTC'ye gidiyorum ben, Allah'a emanet
  • 08-08-2021, 21:05:20
    #8
    crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiyse yarın KKTC'ye gidiyorum ben, Allah'a emanet
    100k dolar sermaye istiyor diye biliyorum
  • 08-08-2021, 21:10:03
    #9
    ödemeyi tr de bir hesaba alıyorsan kdv +gelir vergisi