Vergi işleri nasıl oluyor diye araştırırken "Türkiye'de 1 kişiye bile hizmet sattıysan (uygulama içi satın alımlardan bahsediyor anladığım kadarıyla) tüm kazancın üzerinden KDV ödemen lazım" anlamına gelen bir şeyler okudum. Birincisi bu doğru mu? İkincisi eğer doğru ise Türkiye'ye kapalı yapabiliyor muyuz uygulamayı? Yapabiliyorsak tüm gelirlerimizden sadece gelir vergisi mi kesilir eğer öyle ise? Biraz karışık anlattım sanırım ama benim de kafam çok karıştı

Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?