UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok sadece KDV değil.. Çok uzamasın ben kısaca yazayım devlet diyorki iş yapıyorsan %60'ı benim. İş yapmıyorsanda her ay bağkur, damga vergisi, stopaj o vergisi bu vergisi ödeyeceksin.
Türkiyede yaşıyorsan ve Türkiyeden para kazanmasan bile hesabına para girerse ve bu tesbit edilirse bu sefer şirket kurmadığın için ceza yazarak fazlasını alırlar senden.
İki yol var kazandığın parayı elden alacaksın yada Türkiyede iş yapmayacaksın

Edit: SSK varsa Bağkura gerek yok.
Yani forumda görmüştüm ingiltere'de şirket açıyorlar falan onun üzerine iş yaparsak bu zorlamadan kurtulur muyuz peki?