crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi işleri nasıl oluyor diye araştırırken "Türkiye'de 1 kişiye bile hizmet sattıysan (uygulama içi satın alımlardan bahsediyor anladığım kadarıyla) tüm kazancın üzerinden KDV ödemen lazım" anlamına gelen bir şeyler okudum. Birincisi bu doğru mu? İkincisi eğer doğru ise Türkiye'ye kapalı yapabiliyor muyuz uygulamayı? Yapabiliyorsak tüm gelirlerimizden sadece gelir vergisi mi kesilir eğer öyle ise? Biraz karışık anlattım sanırım ama benim de kafam çok karıştı Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?
Hocam biraz karışık biz 189 u aradık net bir cevap veremediler özelge talep edin dediler talep ettik gelem sonuca göre hareket edeceğiz