Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?
app'den elde edilen gelir hk. R10+
10
●133
- 08-08-2021, 20:33:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Vergi işleri nasıl oluyor diye araştırırken "Türkiye'de 1 kişiye bile hizmet sattıysan (uygulama içi satın alımlardan bahsediyor anladığım kadarıyla) tüm kazancın üzerinden KDV ödemen lazım" anlamına gelen bir şeyler okudum. Birincisi bu doğru mu? İkincisi eğer doğru ise Türkiye'ye kapalı yapabiliyor muyuz uygulamayı? Yapabiliyorsak tüm gelirlerimizden sadece gelir vergisi mi kesilir eğer öyle ise? Biraz karışık anlattım sanırım ama benim de kafam çok karıştı
Bilgisi, deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen?
- 08-08-2021, 20:37:27Yok sadece KDV değil.. Çok uzamasın ben kısaca yazayım devlet diyorki iş yapıyorsan %60'ı benim. İş yapmıyorsanda her ay bağkur, damga vergisi, stopaj o vergisi bu vergisi ödeyeceksin.
Türkiyede yaşıyorsan ve Türkiyeden para kazanmasan bile hesabına para girerse ve bu tesbit edilirse bu sefer şirket kurmadığın için ceza yazarak fazlasını alırlar senden.
İki yol var kazandığın parayı elden alacaksın yada Türkiyede iş yapmayacaksın
Edit: SSK varsa Bağkura gerek yok. - 08-08-2021, 20:39:59Hocam biraz karışık biz 189 u aradık net bir cevap veremediler özelge talep edin dediler talep ettik gelem sonuca göre hareket edeceğizcrysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 20:55:26Yani forumda görmüştüm ingiltere'de şirket açıyorlar falan onun üzerine iş yaparsak bu zorlamadan kurtulur muyuz peki?UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 21:00:27Kktc de açarsan öyle oluyor 0 vergi 😂crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 21:01:38Ciddiyse yarın KKTC'ye gidiyorum ben, Allah'a emanetmemobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2021, 21:05:20100k dolar sermaye istiyor diye biliyorumcrysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
