Yok sadece KDV değil.. Çok uzamasın ben kısaca yazayım devlet diyorki iş yapıyorsan %60'ı benim. İş yapmıyorsanda her ay bağkur, damga vergisi, stopaj o vergisi bu vergisi ödeyeceksin.
Türkiyede yaşıyorsan ve Türkiyeden para kazanmasan bile hesabına para girerse ve bu tesbit edilirse bu sefer şirket kurmadığın için ceza yazarak fazlasını alırlar senden.
İki yol var kazandığın parayı elden alacaksın yada Türkiyede iş yapmayacaksın
Edit: SSK varsa Bağkura gerek yok.